skip to Main Content
021-88731146 milad@miladtrading.com
پروژه ایران خودرو کرمانشاه

پروژه ایران خودرو کرمانشاه

سال اجرا :  سال  1397
کارفرما :ایران خودرو کرمانشاه
حجم پروژه : امکان سنجی ، طراحی و مهندسی و ساخت و نصب جرثقیل های دو قلابه
محل اجرا : خطوط تولید خودرو در سالنایران خودرو کرمانشاه

مراحل طراحی و مدل سازی :
با توجه به قیمت بالای جرثقیهای دو قلابه کیتو ژاپن با کد فنی TWER2M  و زمان تحویل بالای این نوع از دستگاه ها ، این شرکت با استفاده از تجربیات کارشناسان خود و اخذ تایید های شرکت کیتو ژاپن اقدام به طراحی و ساخت جرثقیل دو قلابه با استفاده از دو دستگاه مجزا چهار کاره و ساخت مدل لینک ارتباطی با فواصل متغیر متناسب با درخواست مشتریان خود نموده است. تمامی مراحل ساخت و تنظیم مکانیزم برق رسانی و کوپل نمودن این دستگاه ها در زمان تحویل به مشتریان کاملا بدون هیچ گونه کم و کاستی آموزش داده خواهد شد.

مشخصات فنی پروژه :
جرثقیل های مذکور با توجه مسیر حرکت دستگاه می توان به صورت حرکت در مسیر مستقیم و قابلیت حرکت در مسیر منحنی طراحی و ساخته شوند. برای ساخت این مجموعه می توان از جرثقیل های تمام دو سرعته کیتوژاپن در تناژ های درخواستی استفاده نمود او از یک تابلو برق مجهز به سیستم های خنک کنننده برای کوپل نمودن سیستم برق و اعمال وضعیت استفاده کرد.
همانطور که در عکس زیر قابل مشاهده است می توان تفاوت های فنی و ابعادی و عملکردی  مجموعه طراحی شده برای جرثقیل های دو قلابه این شرکت با نظارت کیتو ژاپن با شرکت های همکار در زمینه تولید جرثقیل‌های زنجیری و دو قلابه را مشاهده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top